Kesäleiri 2024

13.3.2024

HÄMEENLINNAN VOIMISTELUSEURAN KESÄLEIRI 10.-14.6.2024

Kesän kivointa viikkoa vietetään liikunnallisissa merkeissä Hämeenlinnan Voimisteluseuran kesäleirillä 10.-14.6.2024! Mukaan pääsevät kaikki liikkumisesta, ulkoilusta ja tietenkin voimistelusta innostuneet 2017 ja sitä ennen syntyneet lapset. Nappaa kaveri mukaan ja tule viettämään kesän parasta aikaa!

Leiri järjestetään Tavastia-Areenalla, Hattelmalantie 25, Hämeenlinna, 10.-14.6.2024 klo 9–15.

Leirin hinta on 135 €. Leiri laskutetaan jäsenrekisterimme MyClubin kautta ilmoittautumisen yhteydessä. Leirille ilmoittautuminen on sitova.

Leirillä liikutaan monipuolisesti sekä ulkona että Tavastia-Areenan sisätiloissa. Tunneilla tutustutaan eri voimistelulajeihin, tanssitaan, venytellään, pelaillaan ja kisaillaan. Leirille osallistuminen ei vaadi aikaisempaa voimistelutaustaa.

Leirimaksu sisältää:

·       Tarkasti rakennetun leiriohjelman, joka sisältää monipuolista liikkumista jokaiselle leiripäivälle

·       Koulutetut valmentajat ohjaamassa leiriä

·       Monipuoliset tilat liikkumiseen

·       Lämpimän lounaan ja välipalan leiripäivän aikana

Laitamme vielä virallisen leirikirjeen kaksi viikkoa ennen leiriä, jossa ilmoitamme tarvittavista varusteista.

Ilmoittaudu tästä: https://hamvs.myclub.fi/flow/courses/6809837