SPECIAL VOIMISTELU

TÄHDET

Ryhmä on suunnattu erityistä tukea tarvitseville lapsille ja nuorille. Ikäsuosituksena 7-vuotiaasta ylöspäin.

To 16:30-17:30, Tavastian kampuksen A-talon sirkussali

Syyskausi: 21.8.-9.12., ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma)

Kevätkausi: 15.1.-12.5., ei harjoituksia viikolla 9 (hiihtoloma)

Kausimaksu 125 € / syyskausi 2023

Lisäksi 30 € jäsenmaksua, syksy 2023 - kevät 2024.

Kausimaksu sisältää harjoittelun harrastekauden pituuden mukaan. Kilpailemisesta aiheutuu lisäkustannuksia.

Mahdolliset korvattavat kerrat pidetään kauden päättymisen jälkeen.

Kausimaksu ei sisällä vakuutusta. Suosittelemme vakuutuksen ottamista omasta vakuutusyhtiöstä.

Erityistä tukea tarvitsevien ryhmässä pääsee nauttimaan liikkumisen ilosta ja riemusta!

Erityisliikunnan ryhmät ovat tarkoitettu tytöille, joilla on vamman, sairauden tai muun toimintakyvyn heikentymisen tai sosiaalisten tilanteiden vuoksi vaikea osallistua yleisiin liikuntaryhmiin ja joiden liikunta vaatii soveltamista ja erityisosaamista.

Ryhmä on suunnattu lapsille ja nuorille, joilla on kömpelyyttä tai vaikeutta liikkumisessa, oppimisessa, hahmottamisessa tai sosiaalisissa tilanteissa, kuten downin sydrooma, monimuotoinen kehityshäiriö tai dysfasia. Ryhmät esiintyvät halutessaan seuran näytöksissä.

Hämeenlinnan Voimisteluseurassa jokaisen liikkujan on mahdollisuus päästä tavoitteelliseen Special Olympics- kilpatoimintaan.

VALMENTAJAT

NINA VIRTANEN Valmentaja Joukkuevoimistelu "Pienenä saatu jumppakipinä kipinöi edelleen."